Ontsnapt aan de barre tocht - Reisverslag uit Riam Road Bazaar, Maleisië van Ilse Engwirda - WaarBenJij.nu Ontsnapt aan de barre tocht - Reisverslag uit Riam Road Bazaar, Maleisië van Ilse Engwirda - WaarBenJij.nu

Ontsnapt aan de barre tocht

Blijf op de hoogte en volg Ilse

07 Augustus 2013 | Maleisië, Riam Road Bazaar

We gaan de Headhunterstrail lopen vanuit Limbang, met bepakking en een overnachting halverwege in Camp 5. Als we uit het vliegtuig komen blijkt ineens dat we toch niet vandaag kunnen vertrekken. We gaan weer in een Longhouse slapen en de volgende dag alles in 1x lopen, meer dan 20 km door regenwoud vol bloedzuigers. Zes uur 's ochtends vertrek, acht uur 's avonds aankomen.
"Ik dacht het niet" mompelt Jikke en dat beaam ik. Zo vliegen Pieter en ik door naar Mulu met drie slimme kinderen. Na een lekker onverantwoord bezoek aan de shoppingmall, met gamen, bowlen, poolen en spaghetti.
De volgende dag varen we de rivier op en storten we ons met boards en zwemvesten de waterval af. Daarna drijven we zingend de rivier af terwijl de boot ons achterna vaart. We wanen ons in expeditie Robinson. Wij zitten op overwinnaarseiland en de rest moet afzien in de mangrove.

  • 07 Augustus 2013 - 11:20

    Piet Rotteveel:

    Lieve Rotjes,
    Wat zijn jullie toch een Amsterdamse watjes; ik wist niet dat de degeneratie zo snel ging en dan grote verhalen ophangen over het barre oerwoud.
    OK ik ga vanmiddag naar Mathijs; Pieter bedankt voor je snelle reactie over mijn ESTA-document.
    Ik heb mijn koffer vol met allerlei verrassingen o.a. "worst van oma Nel"; ik hoop niet dat de douane moeilijk gaat doen.
    Nou geniet allemaal van de grote avonturen.
    Knuffel van
    oma Nel en opa Piet.

  • 07 Augustus 2013 - 12:30

    Elske:

    Ik ben blij dat ik na jaren van zeuren toch ook mijn stempel op de familievakanties heb gedrukt.
    Afzien is voor watjes en werkpaarden.

  • 07 Augustus 2013 - 20:04

    Gerda:

    Ik zeg....... GOEDE KEUZE!!!!
    Er zijn grenzen. ;-)

  • 02 Maart 2014 - 21:40

    Annemieke:

    Als fervente reiziger vind ik het leuk om je verslagjes te lezen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Maleisië, Riam Road Bazaar

Ilse

Actief sinds 15 Juli 2010
Verslag gelezen: 317
Totaal aantal bezoekers 37970

Voorgaande reizen:

14 Juli 2015 - 15 Augustus 2015

Pielsj en Eva op reis naar de Flipijnen (en China)

16 Juli 2014 - 15 Augustus 2014

Piels en Merav naar de kleine Sunda eilanden

24 Juli 2013 - 17 Augustus 2013

Pielsje naar Maleisisch Borneo

15 Juli 2012 - 15 Augustus 2012

Pielstje naar Thailand

13 Juli 2011 - 17 Augustus 2011

Pieter Ilse en Jikke in Kenia en Tanzania

10 Juli 2010 - 13 Augustus 2010

PIels in de caribian

Landen bezocht: